افتتاح پیست اتومبیلرانی آزادی تهران


افتتاح پیست بازسازی شده اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران داای حاشیه‌های جالبی بود.
خبرگزاری فارس: از شوخی خیابانی با نماینده فدراسیون جهانی تا مخفی کردن گاف فدراسیون
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم افتتاح پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران عصر روز گذشته با حضور مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و ناصر العطیه نماینده فدراسیون بین المللی و رئیس فدراسیون اتومبیلرانی قطر برگزار شد.

*بنا به گفته مسئولان فدراسیون قرار بود در این مراسم شخصیت‌هایی از قبیل قالیباف شهردار تهران و صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان حضور یابند، که در نهایت آن‌ها ترجیح دادند در مراسم افتتاح پیست بازسازی شده حاضر نشوند.

*این مراسم که جواد خیابانی مجری تلویزیون اجرای آن را بر عهده داشت با نظم خوبی آغاز شد و حضور یک گروه ارکستر و اجرای زنده موسیقی در کنار پیست حال و هوای خاصی را به برنامه داده بود.

*در مقابل درب ورودی پیست مجموعه ورزشی آزادی، فضایی تعبیه شده بود که میهمانان با عبور از آن و فرش قرمز پهن شده وارد محوطه پیست می‌شدند.


*در دقایق ابتدایی برنامه حمیدرضا مهرعلی سرپرست فدراسیون، عزیزی خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون به همراه ناصر العطیه نماینده فدراسیون جهانی وارد پیست شدند و در جایگاه قرار گرفتند.

  
*فدراسیون اتومبیلرانی کشورمان از جان تات رئیس فرانسوی فدراسیون جهانی دعوت کرده بود که او به دلیل فردگی برنامه‌هایش ترجیح داد تا نماینده خود ناصر العطیه را به این مراسم بفرستد و خود یک پیام ویدیویی ارسال کرده بود که در مراسم پخش شد.

جان تات سال گذشته به ایران سفر کرده بود.

افتتاح پیست اتومبیلرانی  1

* پس از حضور مسئولان در جایگاه ویژه، مراسم به طور رسمی آغاز شد و پس از آن گروهی از موتورسواران و اتومبیلرانان، رژه زیبایی را در پیست به نمایش گذاشتند که حضار را به وجد آورد.
افتتاح پیست اتومبیلرانی  5

افتتاح پیست اتومبیلرانی  6
*در ادامه این برنامه مهرعلی سرپرست فدراسیون، توضیحاتی را درباره بازسازی و نحوه بهره‌برداری از پیست ارائه کرد و از صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان خبر داد و اعلام کرد که این هزینه به اندازه بودجه 17، 18 سال فدراسیون است.

مه
افتتاح پیست اتومبیلرانی  2 رعلی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد که به دلیل مشغله کاری زیاد و درگیر بودن در بازسازی پیست آزادی نتوانسته در شهرستان‌ها برای حضور در جلسات هیئت‌های استانی شرکت کند و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک این امر محقق شود.

*در ابتدای ورود به مجموعه ورزشی آزادی وجود بنری که در چند روز گذشته حاشیه‌ساز شده بود به چشم می‌خورد.

در قسمتی از بنر به افتتاح پیست بعد از 4 دهه اشاره شده بود، که به نظر می‌رسید مسئولان فدراسیون این گاف را متوجه شده بودند و تصویر آن با برچسبی سفیدرنگ پوشانده شده بود.

اشاره به افتتاح پیست پس از 4 دهه در شرایطی بود که پیست در سال 1371 احداث شده است و مدت‌ها است که محل برگزاری مسابقات کارتینگ و ریس بوده است.

*در طول برگزاری مراسم، هیچ بنری از یکی از اسپانسرهای جدید و اصلی فدراسیون اتومبیلرانی که یک بانک خصوصی است دیده نشد و این در شرایطی است که در هفته گدشته و در نشست خبری سرپرست فدراسیون با رسانه‌ها، این بانک به عنوان اسپانسر اصلی فدراسیون، نقش پررنگی در مراسم داشت.


*در انتهای مراسم از دو قهرمان سال 91 مسابقات اتومبیلرانی، رضا پازند راننده کلاس آزاد و اردلان غزنوی راننده کلاس 206 با اهدای جام قهرمانی تقدیر به عمل آمد و بازهم خبری از جوایز مالی نبود.

*در هنگام اهدای جام، جواد خیابانی مجری برنامه با ناصر العطیه نماینده فدراسیون جهانی شوخی کرد و گقت که ایران بارها قطری‌ها را در مسابقات فوتبال شکست داده‌ و در ادامه عنوان کرد که این جمله را فارسی می‌گوید که نماینده قطری فدراسیون جهانی متوجه آن نشود!

*مراسم در نهایت با پخش کیک و آتش‌بازی به پایان رسید.


برای مشاهده آلبوم تصاویر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد